Stay

Šodien mans dzīvokļa biedrs mani sasmīdināja. Puisis mainīja velo-kameru, bet nevarēja uzpumpēt. Tā kā viņš bija steigā, iedevu viņam savu riteni un teicu, ka paskatīšos, kas par vainu, kāpēc nevar uzpumpēt. Izrādijās, ka jaunajā kamerā ir pieci caurumi. Laikam skrūvgrieznis nav labākais kameras-uzmontēšanas instruments.

Šovakar biju devies velo izbraucienā. Laikapstākļi jauki, apģērbs piemērots. Un, manam skeptiski noskaņotajam prātam par pārsteigumu - patiešām, tā bija ziemeļblāzma, kas karājās pie debesīm (skeptisks esmu salīdzinājumā ar dzīvokļa biedru). Ok, esot stipri apaismotā pilsētas centrā tas nav gluži tā, kā esam pieraduši redzēt bildēs. Var salīdzināt ar pirmo seksu, kad gaidītais absolūti nesakrīt ar realitāti. Tomēr tas bija sekss savā blociņā varu atzīmēt, ka esmu redzējis ziemeļblāzmu. Biju pārsteigts, ka tā ir kustīga, ļoti dinamiska parādība. Vienmēr biju iedomājies, ka tie visi video ir paātrināti, bet izrādās, ka nav gan.
Jums par laimi es nemēģināju fotogrāfēt ar mobilo telefonu. Tomēr ceļā uz mājām priecājos par miglas vāliem. Tad nu tie arī šodien bildes godā
Un nevajag smieties. Tas vēljoprojām ir tikai telefons-fotoaparāts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru